Piegāde

1. Kā veikt pasūtījumu

Preces var pasūtīt mūsu mājaslapā elektroniski, reģistrējoties vai arī bez reģistrācijas.
Pasūtījums tiek uzskatīts par apstiprinātu pēc tam, kad esat saņēmis(-usi) e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu.

2. Pasūtījumu pieņemšana un apstrāde

Elektroniskos pasūtījumus pieņemam 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās, un preces tiek sagatavotas nosūtīšanai 2–3 darba dienu laikā (atkarībā no noslodzes). Ja pasūtītā prece nav noliktavā, mēs ar Jums sazināsimies, lai vienotos par piegādes laiku vai alternatīvu risinājumu.

3. Apmaksas veidi

Apmaksa ar bankas pārskaitījumu. Veicot maksājumu, lūdzam norādīt rēķina numuru. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tādēļ mūsu uzņēmums maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS.

4. Piegāde

Pasūtījumu piegāde Rīgas robežās tiek veikta 2–3 darba dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas un apmaksas brīža, ja prece pieejama noliktavā. Ārpus Rīgas robežām piegādes laiks ir 3–5 darba dienas. Piegāde tiek veikta ar Omniva starpniecību atbilstoši spēkā esošajam cenrādim. Bezmaksas piegāde Rīgā tiek nodrošināta pirkumiem virs 80 EUR. Par citām piegādes iespējām lūdzam sazināties ar mums pa tālruni 29336802 vai 26337589.

5. Preču atgriešana

Ja kādu iemeslu dēļ vēlaties atgriezt preci, tas jādara 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Prece nedrīkst būt lietota, tai jābūt oriģinālajā iepakojumā ar visām etiķetēm. Atgriešanas izdevumus sedz pircējs, ja vien atgriešanas iemesls nav ražošanas defekts vai preces bojājums transportēšanas laikā.